Scharlau, disseny i funcionalitat d’alta qualitat
-
Motxilla THUNDER Verd248,95€ (IVA incluido)
-
Ronyonera FIRST CLASS EXTRA Taronja168,95€ (IVA incluido)
-
Ronyonera FIRST CLASS EXTRA Blau168,95€ (IVA incluido)
-
Bossa FIRST CLASS Messenger 15′ Taronja238,95€ (IVA incluido)
-
Bossa FIRST CLASS MessengerG 15′ Blau238,95€ (IVA incluido)
-
Motxilla VIATGE FIRST CLASS Taronja328,95€ (IVA incluido)
-
Motxilla VIATGE FIRST CLASS Blau329,95€ (IVA incluido)
-
Motxilla FIRST CLASS IPAD VRT 15″ Taronja298,95€ (IVA incluido)
-
Motxilla FIRST CLASS IPAD VRT 15″ Blau298,95€ (IVA incluido)
-
Motxilla WUSXOR 15″ LARGE Negra348,95€ (IVA incluido)
-
Motxilla SPELTERINI 15″ SOLAPA Negra328,95€ (IVA incluido)
-
Motxilla BLONDIN 15″ Negra328,95€ (IVA incluido)
Coneix la seva història.
Aquesta és la història d’una marca que va nèixer d’una inquietut peculiar i que és avui és una de les empreses més reconegudes al sector pel seu model de treball que fusiona la qualitat, la innovació i el disseny. El resultat és Scharlau: personalitat i ciència en un mateix pack.
En primer lloc, aquesta història comença amb Werner Scharlau. El fundador de la marca del mateix cognom. No obstant, ell tenia només 22 anys quan va haver de agafar les regnes del negoci familiar. Una important empresa química que per a aquest moment estava en expansió.
Una autèntica experiència.
Werner era un jove apassionat, amb ganes de superar reptes i amb un despatx tan gran com és el món als seus peus. És així com va començar la seva aventura al món dels negocis. Innocent de la idea què aquesta experiència li aportaria, el jove empresari es va adonar ràpidament d’un problema, un forat o més aviat una oportunitat que hi havia en un mercat en el qual ell no pertanyia però es veia directament afectat: el món dels accessoris i complements de viatge.
En molt poc temps, Werner va arribar a una important conclusió relaciona amb la seva experiència d’usuari:
No existia un fabricant de motxilles capaç d’oferir qualitat, disseny i funcionalitat en un mateix producte.
Scharlau és personalitat atemporal.
És d’aquesta manera com va néixer Scharlau; una marca d’origen alemany i seny barceloní.
Desde el primer moment és una empresa amb una filosofia molt clara: Oferir productes exquisits, de disseny atemporal i qualitat excepcional. En conseqüència, el públic són persones que valoren l’excel·lència, l’elegància i la personalització.
Des de 2015 Scharlau es defineix com una marca de motxilles, bosses, maletins, bosses de viatges i accessoris. Una marca tant autèntica com diversa. La perfecta combinació entre tecnologia dels millors materials com el niló o la fibra de carboni amb sensacionals tons i colors. El resultat? Dissenys sofisticats, exclusius i de qualitat excepcional.
Per altra banda, els estils fan referència a la naturalesa viva i canviant com per exemple el verd caçador o el blau de prússia amb altres tan energètics i disruptius com el vermell colorit.
Un autèntic luxe amb personalitat alemanya.
Els conceptes que s’amaguen darrere dels seus productes abasten un ventall tan ampli de personalitats que finalment no importa si ets un empresari, un professional en constant moviment o un artista creatiu més fresc i espontani perquè Scharlau entén a la perfecció cadascuna de les teves necessitats.
No dubtem que de segur quedaràs fascinat i des del primer moment t’enamoraràs dels detalls acuradament seleccionats, ja que els accessoris de metall i les peces fabricades a partir de cuir de gran qualitat li atorguen a les mochiles i bosses Scharlau una personalitat inconfusible i una presència impossible de no admirar.
Si portes Scharlau, tingues clar que seràs un punt de referència i que per descomptat tindràs un article d’immillorable qualitat, senzillament únic. Senzillament Scharlau.