RAIMA OFFICE

Materials d’oficina en línia

Els materials d’oficina, també coneguts com equips d’oficina, o objectes d’escriptori, són els materials que es requereixen en l’àrea de l’oficina per al funcionament adequat de les empreses.

A Raima, la teva papereria online, trobaràs tots els subministraments que es necessiten perquè una oficina funcioni sense problemes:

  • Arxivadors de tipus diversos
  • Caixes per a llapis, fotos i projectes
  • Carpetes
  • Cubilets
  • Fitxers
  • Mòduls de calaixos
  • Organitzadors
  • Revisters
  • Safates

Com escollir els millors materials d’oficina per arxivar?

Els arxivadors són extremadament importants per garantir una major eficiència en el nostre àrea de treball. La qualitat dels materials ha de ser excel·lent perquè compleixin la seva funcionalitat en condicions; a Raima trobaràs subministraments per arxivar de diversos tipus i funcions.

A l’hora de comprar material per a l’oficina o lloc de treball (si ets autònom), heu de tenir en compte diversos factors:

Durabilitat. Tant se val si compres plomins, llàpis, carpetes o arxivadors, la durabilitat sempre hauria de ser un dels principis pels quals guiar-te a l’hora d’escollir els teus subministraments. Si es desgasten després d’un parell de setmanes d’ús, no et resultaran rendibles. Per descomptat, aquest factor depèn directament de la qualitat dels materials utilitzats i la seva fabricació; en Raima et garantim que els nostres productes són de màxima qualitat.

Usabilitat. La facilitat d’ús és vital perquè el nostre treball sigui efectiu; els materials que tinguem al nostre espai de treball han de facilitar-nos la vida, no complicàrnos-la; per això, evita floritures i decanta’t per alguna cosa simple i eficient.

Consells per ordenar el teu espai de treball

Segueix aquestes senzilles pautes que t’ajudaran a ordenar el teu lloc de treball i ser més eficient. Comença per l’escriptori, perquè és on passaràs la major part del temps; l’escriptori ha de ser còmode i funcional, i els fitxers, safates i arxivadors han d’estar a l’abast de la mà, sense que hagis de posar-te a rebuscar en calaixos o safates, però que et permetin mobilitat i no et destorbin.

Molta gent comet l’error d’abarrotar els seus calaixos d’escriptori amb caixes de tòner, raimes de paper, capsetes de plomins, i altres productes d’oficina. Mai tinguis en els calaixos estris que no utilitzes diàriament, guarda’ls en un armari proper a l’escriptori perquè no et molestin.

Només tingues a mà el que realment necessitis: les plomes i llapis han d’estar en les seves respectives caixes o organitzadors, i has de tenir sempre una llibreta o paper a prop per poder prendre notes ràpidament.

Si la teva taula no és prou gran, pots fer-te amb uns mòduls addicionals de calaixos i situar-los al terra, al costat del escriptori.

Els avantatges de comprar subministraments d’oficina en una papereria online

Raima és una papereria que té diverses botigues a Barcelona, ​​però també ven productes a la seva botiga en línia. Òbviament sempre estem encantats de rebre’t a les nostres botigues físiques, però entenem que no sempre es donen les circumstàncies òptimes perquè puguis venir a comprar. És per aquesta raó que t’ho posem fàcil: en la nostra papereria línia podràs accedir a una selecció dels nostres productes, i comprar-los des de la comoditat de casa teva o la teva oficina.

L’avantatge més evident d’disposar d’un ecommerce és precisament que pots estalviar-te un viatge si tens poc temps per perdre, o si necessites els subministraments d’oficina amb urgència. Entre 48h i 72h tindràs la teva compra a casa.

No se encontraron productos que concuerden con la selección.